یو پی وی سی با کیفیت ایرانی
نوشته شده توسط : ساخت بازار

آینده متعلق به تولیدکننده‌های به‌روز با حجم تولید بیشتر

رضا زرگر مدیرفروش شرکت وینتک (Wintech) در ایران اظهار داشت: شرکت‌های ایرانی از نظر وارد کردن تکنولوژی و استفاده از مواد اولیه در سطح مطلوبی به سر می‌برند. اما متاسفانه در صنعت تولید پروفیل «یو‌پی‌وی‌سی» ایران شرکت‌های غیرمتخصص نیز با شرایط ضعیف و غیرحرفه‌ای حضور دارند که باعث شده با تولید بی‌کیفیت صنعت «یو‌پی‌وی‌سی» در ذهن مصرف‌کننده تضعیف شود.

درب سرویس بهداشتی پی وی سی-پنجره upvc ویستا بست-پنجره وین تک-پنجره یو پی وی سی وین تک-قیمت درب ضد سرقت معتقد-قیمت درب ضد سرقت در تبریز-لیست شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت-کارخانه درب معتقد تبریز

به طور مثال در حالی که به علت نبودن فشارهایی مانند هزینه واردات گمرکی و هزینه حمل و نقل روی شرکت‌های ایرانی می‌بایستی پروفیل آن‌ها از نظر کیفیت بالاتر و قیمت پایین‌تر عرضه شود اما شرکت‌های خارجی همچون «وینتک» توانسته‌اند با توان تولید بالا و رعایت استانداردهای بین‌المللی و با توجه به هزینه‌های بالا گمرک، با قیمتی رقابتی و خدماتی مناسب بخش عمده‌ای از نیاز مصرف‌کنندگان را پوشش دهند.

مدیرفروش شرکت وینتک در ایران با بیان این‌که این شرکت در حال حاضر به 54 کشور جهان پروفیل صادر می‌کند و در هفت کشور کارخانه تاسیس کرده گفت: وینتک در طول 10 سال حضور خود در ایران توانسته با یک مهندسی معکوس حضور موفقی را تجربه کند.

وی افزود: بر همین اساس هشتمین کارخانه وینتک تا سه ماه آینده در ایران و شهر تبریز با 40 خط اکستروژن (که به اندازه کل توان تمام شرکت‌های ایرانی است) و مطابق استاندارد رال آلمان راه‌اندازی خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: